Pracovní smlouva – ekonom/ka příspěvkové organizace

Osobnostní předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru ekonomie
  • praxe v oboru nejméně 3 roky
  • velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (především MS Office)
  • znalost práce v softwaru Gordic výhodou
  • znalost české účetní a daňové legislativy
  • praxi v oblasti hospodaření příspěvkové organizace
  • velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, přesnost a zodpovědnost, samostatnost, učenlivost a loajalita
  • komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • trestní bezúhonnost

Náplň práce:

  • zodpovědnost za oblast rozpočtu příspěvkové organizace
  • odpovědnost za tvorbu a čerpání FKSP, IF a RF
  • zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků
  • odpovědnost za hospodaření v souladu s rozpočtem vč. sledování vývoje hospodaření, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
  • odpovědnost za sestavování rozpočtů jednotlivých organizačních celků podle kalkulace, norem a potřeb jejich rozpisů
  • odpovědnost za samostatné účtování složitých účetních operací na uceleném úseku účetnictví, například majetku apod.
  • odpovědnost za zpracování závěrečné zprávy o hospodaření za určené období a kalendářní rok
  • odpovědnost za sestavování účetní závěrky účetní jednotky a její zveřejňování
  • odpovědnost za zajišťování finančního vypořádání p. o. vůči zřizovateli
  • odpovědnost za kontrolu čerpání finančních prostředků rozpočtu p. o. a plnění závazných ukazatelů
  • výkon funkce hlavního účetního/hlavní účetní, schvalování účetních a finančních operací

Co nabízíme:

  • plný úvazek
  • pružnou pracovní doba
  • odpovídající finanční ohodnocení – 11. platová třída
  • možnost dalšího vzdělávání
  • zaměstnanecké benefity (penzijní pojištění, příspěvek na stravu, dovolenou, tábory pro děti…)
  • nástup možný po osobním projednání

Zájemce prosím o zaslání životopisu na email uvedený níže. Případný zájemce bude pozván k osobnímu pohovoru.

Pracovní smlouva – IT technik

Popis pracovní pozice:

Do našeho týmu hledáme svědomitého a spolehlivého IT technika, kterého baví informační technologie a podpora běžných uživatelů. Vaší náplní bude vše od připojení tiskárny, přes servis koncových stanic, až po správu serveru.

Osobnostní předpoklady:

  • Základní IT zkušenosti (HW, aplikace, LAN, Microsoft365)
  • Ochota učit se nové věci, příjemné vystopování a umění dotáhnout věci do konce
  • ŘP sk.B
  • Angličtina na úrovni čtení a porozumění technické dokumentace
  • Znalost ESET Protect, Zabbix, ProxMox, Omada TPlink výhodou, nikoliv podmínkou

Co budete mít na starosti:

  • Podporu uživatelů a správu PC (Windows), tiskáren, skenerů, projektorů, firemních mobilů, …
  • Správu serveru a síťových prvků, řešení bezpečnosti informačního systému a sítě
  • M 365

Co nabízíme:

  • Nástup možný od 1.2.2025, před nástupem možná dohoda
  • Zaměstnanecké benefity (zvýhodněné jízdné, příspěvek na rekreaci, stravu, penzijní připojištění)
  • Možná spolupráce na zkrácený úvazek
  • Pružná pracovní doba
  • Dovolená 25 dní

Zájemce prosím o zaslání životopisu na email uvedený níže. Případný zájemce bude pozván k osobnímu pohovoru.

Pokud se chcete připojit do našeho týmu, pošlete nám svůj životopis, ve kterém uveďte, o jakou pozici máte zájem.

Kontaktní formulař
Personalistka

Bc. Renata Klásková
mobil: 731 655 415
e-mail: personalni@dozpbrtniky.cz

Zobrazit všechny kontakty